Geplaatst 4 mei 20178 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 mei 20178 jr. Mooie radio! (Bij deel 2 is iets fout gegaan.Dat is een studiotape van Mi Amigo.)
Geplaatst 4 mei 20178 jr. Wat leuk, Vincent, bedankt voor het uploaden. Voor wie het verhaal achter deze serie niet kent (ik kan 't me nauwelijks voorstellen): ik heb er in 2005 een van m'n vijfminutenpodcasts aan gewijd. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 mei 20178 jr. Auteur 7 uur geleden zei Paul: Mooie radio! (Bij deel 2 is iets fout gegaan.Dat is een studiotape van Mi Amigo.) Aangepast.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.