Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica feest 2010

Featured Replies

Geplaatst

Heeft iemand de uren van het Veronica feest in 2004? Ik weet meer of het maken had met het 40-jarig bestaan. Wel weet ik dat de luisteraar een top 5 kon insturen van favoriete programma's en die werden dan uitgezonden. Één van die programma's werd gepresenteerd door Bart van Leeuwen en ging over de historie van de Top 40. Hij praat onder andere met Erik de Zwart over de toekomst van de lijst en verder laat hij oude Top 40 fragmenten horen. Hopelijk heeft iemand de uren van deze gebeurtenis.

Geplaatst
  • Auteur

Hoi Vincent. Deze is ook erg fijn. Het is blijkbaar in 2010 herhaald en dankzij jouw links van 5 jaar geleden kan ik ze nu alsnog beluisteren. Dank daarvoor.

bewerkt door dave76

• dave76 changed the title to Veronica feest 2010
Geplaatst
  • Auteur

Ik zeg dank je wel en wat een mooie foto's. Ik was helemaal vergeten dat die avonduren die in 2004 zijn uitgezonden in 2010 herhaald werden.

Geplaatst

Hallo Henk,

Ik krijg bij de uren 0600-1200 steeds hetzelfde bestand met datum 20100421, alleen de tekst erachter is anders.

Gr. Rob

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.