Geplaatst 19 juli 20178 jr. Hallo, Ik heb in december 2016 het Rob Stenders-verzameltopic opgericht. Hierop hebben verschillende leden gereageerd en hebben tevens hun radio-uitzendingen gedeeld. Inmiddels staat er al veel materiaal op de door mijzelf gedeelde online-storage-drive Stack (1TB). Natuurlijk heb ik hieraan ook mijn eigen collectie toegevoegd. Graag wil ik samen met jullie een grotere collectie uitzendingen van Rob Stenders opbouwen. Naar deze schijf kun je zelf de uitzendingen uploaden, je kunt de uitzendingen downloaden en je kan vanaf de schijf de uitzendingen luisteren. De uitzendingen zijn in het verleden via het open net uitgezonden of met de luisteraar gedeeld via podcast. url: https://toren.stackstorage.com username: radiocafe password: bloempot kleine uitleg: 1. upload je bestanden 2. klik op delen (share) 3. kopieer de link naar dit topic. <alleen uploaden is ook prima, zorg ik voor de link in dit topic> Momenteel verzamelt @ChrisH de uitzendingen van Platenbonanza, One Night Stenders, PUP50 en Freakolympics en ondergetekende plaatst de links in de club. Op dit moment wordt je dus van je wekelijkse dosis Rob Stenders voorzien. De uitzendingen zijn vanaf nu terug te vinden in hun eigen 'discussie'. Wensen: Freakolympics / Stenders Late Vermaak / inval-uitzendingen / Siebelink En Stenders / d'Rob of dr'onder / Shock Radio / Stenders Vroeg / Vrimibo / Stenders Eetvermaak / Outlaw Radio / Kink FM / Stenders En Van Inkel / PUP50 etc. (Omdat dit niet via zippyshare opgeslagen wordt, zijn de uitzendingen langer beschikbaar. Wat mij betreft: permanent) Groetjes Henkjan2016 19 juli 20178 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 20 juli 20178 jr. We gaan weer vrolijk verder! Zal binnenkort complete verzameling Muziekles met Robbie S. uploaden! Dit is wat ik heb:http://robstenders.weebly.com/muziekles-met-robbie-s.html 20 juli 20178 jr. bewerkt door ChrisH
Geplaatst 20 juli 20178 jr. 2 uur geleden zei henkjan2016: Cool, ziet er interessant uit Ze staan erop!
Geplaatst 21 september 20178 jr. ik voel me net alsof ik een schatkist gevonden heb!!! bedankt aan alle uploaders!! mvg kurt
Geplaatst 2 augustus 20187 jr. Auteur STACK Stenders is niet meer te benaderen, omdat enkele (lees enkele) forumleden toch niet konden nalaten om vandalisme te plegen. 2 augustus 20187 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 3 augustus 20187 jr. Helaas moeten de goede weer onder de slechte lijden! Kinderachtig gedoe! Bah!
Geplaatst 27 december 20186 jr. Op 4-9-2018 om 15:34 zei Eelco: zijn die mensen niet te achterhalen en te bannen for life? beter vingers eraf dan doen ze het niet weer !!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.