Geplaatst 3 augustus 20178 jr. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19770803-1300-1400-MarcJacobs-Baken16-matig
Geplaatst 3 augustus 20178 jr. Dit is één van de eerste hele uren die ik destijds heb opgenomen. Met een losse cassetterecorder en (volgens mij) nog met een microfoon in Mildam, vlak bij Heerenveen waar ik toen kortstondig woonde. Geld had je niet, dus de cassettebandjes moesten goedkoop zijn. En dat hoor je nu helaas. Ik had van die middag nog meer opgenomen, maar ben ik die opnamen kwijtgeraakt bij het omzetten naar mp3. Jan-Fré
Geplaatst 3 augustus 20178 jr. 3 uur geleden zei Jan-Fre: Geld had je niet, dus de cassettebandjes moesten goedkoop zijn. En dat hoor je nu helaas beter dit dan niets. Het voordeel van het internetradiocafé is nu dat er anderen kunnen zijn die ook hun opnames bovenhalen. Met Shamrock en RadioShack (Tandy) banden van 2400 voet kon ik tot 17 uur opnemen. (4 sporen van 4 uur en 15 minuten) 4.75 cm/sec. Piep piep piep
Geplaatst 24 augustus 20178 jr. Geweldig mannen dat jullie dit allemaal digitaliseren! En er komen elke keer weer uitzendingen bij die niet eerder werden gedeeld. H U L D E !!!!!!!!!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.