Geplaatst 7 augustus 20178 jr. Vandaag 42 jaar en 3 dagen geleden, op 4 augustus 1975, maakte ik foto 1 op de Mas Nou in Playa de Aro van het huis waarin de Mi Amigo studio's waren gevestigd. Op mijn verzoek maakte een kennis vandaag op dezelfde locatie foto 2.
Geplaatst 8 augustus 20178 jr. Leuk Douwe . Villa staat er dus nog. Een teken dat de Spanjaarden het goed gebouwd hebben. In die tijd lagen de bouwnormen erg laag of waren zelfs afwezig. Ik neem aan dat degene die op de oude foto links op de trap zit een reisgenoot van je is en geen medewerker van Mi Amigo? Misschien een idee om alle voormalige locaties gerelateerd aan de zeezenders eens in een overzicht te presenteren. Onlangs was je in New York om het MMI kantoor van Laser vast te leggen. Het begin is er... Salut Leendert
Geplaatst 8 augustus 20178 jr. Auteur Is niet de villa waar Sylvain Tack in woonde voor de goede orde. Die lag boven op de berg. Inderdaad, op de trap een vriend sinds 1971 waarmee ik destijds met Interrail door Europa reisde.
Geplaatst 9 augustus 20178 jr. Ik heb in Gerona een foto van een postbus gemaakt, ik weet niet meer welke en moet hem eens gaan zoeken.. IK was ook ens in Port Louis / Mauritius maar ik weet niet meer of ik daar op zoek geweest ben naar de postbussen...
Geplaatst 10 augustus 20178 jr. Auteur Nog wat foto's gemaakt in mei 1982 toen ik bij Maurice en Haike op bezoek was.
Geplaatst 6 november 20178 jr. Auteur Bijgaand twee foto's die vorige week zijn gemaakt van de locatie waar de Mi Amigo studio's waren in Playa de Aro vanaf april 1976 (down town). Voor de liefhebbers.
Geplaatst 6 november 20178 jr. En dit is de villa geweest van Sylvain Tack op de Masnou,is er dus nog altijd. Foto genomen in November 2017.
Geplaatst 6 november 20178 jr. Auteur 5 uur geleden zei Johan Delrue: En dit is de villa geweest van Sylvain Tack op de Masnou,is er dus nog altijd. Foto genomen in November 2017. Dank je Johan, leuk! Deze foto is dus deze week genomen? Villa is nog niet zo lang geleden gekocht door Russen. Ziet er beter uit dan de foto's die ik anderhalf jaar geleden kreeg. 6 november 20178 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.