Geplaatst 12 augustus 20178 jr. https://mediamagazine.nl/bbc-maakt-start-uitschakelen-lokale-middengolfzenders/
Geplaatst 13 augustus 20178 jr. Aan de andere kant hoor ik dat Manx radio zijn middengolfzender niet zou opgeven. Als diverse zenders verdwijnen op 1368Ā Ā 219 zou de ontvangst op bepaalde tijdstippen van de dag erg goed zijn in de Benelux.
Geplaatst 13 augustus 20178 jr. 13 uur geleden zei bert ree: Aan de andere kant hoor ik dat Manx radio zijn middengolfzender niet zou opgeven. Als diverse zenders verdwijnen op 1368Ā Ā 219 zou de ontvangst op bepaalde tijdstippen van de dag erg goed zijn in de Benelux. Ā Klopt. Net de bevestiging gekregen dat Manx blijft uitzenden op de 1368 en profiteert van het afschakelen.Ā
Geplaatst 13 augustus 20178 jr. 34 minuten geleden zei Vincent: Manx blijft uitzenden op de 1368 en profiteert van het afschakelen.Ā Afgelopen nacht kwam Caroline North erg krachtig door aan de Belgische kust met maar af en toe storing van een andere zender op dezelfde frequentie. Ā 5 uur geleden zei hans558: Ik merk nu pas dat dit de oude RNI frequentie is.... 220 is eigenlijk altijd 219 geweest
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.