Spring naar bijdragen

digitalisering banden en cassettes


hans558

Aanbevolen berichten

Al eerder zijn opnamen van mij gedigitaliseerd ( bij voorbeeld alle wekelijkse Beatles programma's van Veronica) en ter beschikking gesteld via het offshore forum en ik hoopte dat ik zelf de tijd en energie had om door te gaan met banden e.d.na 1974. Als zzp'er heb ik zo druk dat het me niet lukt en ik wil toch graag een honderdtal banden met heel veel zeezenderopnamen met iedereen delen. Ik woon in Dordrecht en ben wel bereid om b.v.op een zondag ze ergens in de buurt te brengen. Ze zijn wel heel goed gedocumenteerd.:cool:

Ik hoor graag van "iemand" die dit wil en kan doen.

groet,

 

Hans Marijs

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om veel verschillende banden . Toen ik werkte had ik meer geld, veel TDK, BASF, Scotch, Vendomatic, Philips  Ook de bekende Europabanden van Ter Meulen.  Ik zal later banden op gaan zoeken om ze te beschrijven, In de jaren 80 waren het dacht ik veel kwaliteitsbanden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wil ik van de gelegenheid gebruikmaken om je eens te bedanken voor al die Beatles Story's, Hans! Ik heb ze indertijd allemaal gedownload, zonder precies te weten - zoals wel vaker bij de downloadclub - wie ze nu eigenlijk had opgenomen.

 

Als jonge tiener had ik een krakkemikkig cassettedeckje waarmee ik weleens een Beatles Story opnam, of fragmenten daarvan. Ik had nooit kunnen vermoeden dat ik ze veertig jaar later compleet zou hebben.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.