Geplaatst 8 oktober 20178 jr. Bent u een radio-mens? En een liefhebber van de voormalige zeezenders? Dan mag u de documentaire 'De Geschiedenis van Radio 227' niet missen! DJ's Look Boden en Lex Harding vertellen over hun herinneringen aan de 'summer of love' waarin Radio 227 in korte tijd miljoenen luisteraars aan zich wist te binden. De Geschiedenis van Radio 227, vanavond om 22:30 uur bij ONS. ZIGGO 50 - KPN 89 - CaiWay 50. Is er iemand die dit kan opnemen zit weer in het Pluspakket. Mart538
Geplaatst 8 oktober 20178 jr. Ik kan het wel opnemen maar weet niet hoe ik het van de ziggobox moet halen. Iemand suggesties?
Geplaatst 9 oktober 20178 jr. Bedankt voor de kijktip. Ik heb het gisteren gezien; ONS zit bij Ziggo in het basispakket. (Daar kwam ik dus gisteren pas achter, want ik kijk er anders nooit naar.) 'Documentaire' is misschien wat veel gezegd; het zijn vooral Look Boden en Lex Harding die gezamenlijk herinneringen ophalen, onder andere aan de nacht waarin bij stormkracht 10 de mast afbrak. Onderhoudend is het zeker. Paul
Geplaatst 10 oktober 20178 jr. Een verzoek mede namens Amigo Hans Knot of iemand dit op wil nemen, wij beide kunnen niet opnemen. Videobanden vergoeden we uiteraard. Heruitzending is woensdag om 22.45. Paul de Haan. 10 oktober 20178 jr. bewerkt door Gast
Geplaatst 10 oktober 20178 jr. dag paul ik heb het opgenomen met een dvd recorder. Ik heb begrepen dat er vier afleveringen komen. Het lukt mij niet om up te loaden in dit forum en door een stevige operatie is mijn concentratie nog niet goed. Zal ik jou de afleveringen toesturen zodat jij ze in het forum kan plaatsen??? Groet Fred
Geplaatst 10 oktober 20178 jr. 4 uur geleden zei freddie: dag paul ik heb het opgenomen met een dvd recorder. Ik heb begrepen dat er vier afleveringen komen. Het lukt mij niet om up te loaden in dit forum en door een stevige operatie is mijn concentratie nog niet goed. Zal ik jou de afleveringen toesturen zodat jij ze in het forum kan plaatsen??? Groet Fred Ik ben op het beeldgebied niet goed thuis, dank voor het aanbod, mischien dat iemand anders op dit forum aan kan haken en het ter downlo aanbied.
Geplaatst 10 oktober 20178 jr. Mijn opname is geslaagd. Ik heb echter niet de kennis/software om er een mooi geheel van te maken. Misschien dat iemand anders dit kan ? (Tips zijn welkom). Hier dus de opname, inclusief een gedeelte van het programma ervoor én erna. Af te spelen met VLC-mediaplayer. https://pixeldra.in/u/fHOnaE
Geplaatst 11 oktober 20178 jr. Hier is ie, heb het voor en na spel verwijderd en op youtube geplaatst! 12 oktober 20178 jr. bewerkt door PowerMusic
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.