Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

TROS promo

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb het al eens geschreven, de huidige directeur radio van de NPO heeft bij ons op de TROS radio afdeling stage gelopen en in een aantal gevallen mocht ik hem "begeleiden". Soms was dat niet nodig want als er één slim en leergierig was dan was het wel Jurre. Hij was al snel vertrouwd met de vele Mac computers waarmee de TROS studio's volstonden en er stonden er ook een paar in de WPM . En we hadden er ProTools op gezet.  Al gauw hing Jurre de studio vol met posters van Linda, Roos & Jessica. Hij was altijd aan het "pielen" en er kwamen de meest mooie spots uit z'n handen. En vaak sprak ie ze dan ook nog effe zelf in.  zoals deze Poster promo uit december 1997 over The Doors remastered.  Ik vond 'em dan de volgende ochtend op m'n buro; "Hoi Juul, effe maar een promo gemaakt, kan zo de zender op…………..Jurre" .

https://pixeldra.in/u/8bao7Q

Een aantal Posters maakte hij maar ook heel veel promo's.  Zo ook deze uit mei 1998 die ik net tegen kwam op m'n computer. Ik weet nog wel dat Jurre 'em maakte in de nachturen na het Songfestival in 1998.

Hemel en aarde  door Edsila Rombley

songfestival inzending 13 mei 1998.   mixage en montage TROS radio producer Jurre Bosman

© Jurre Bosman-Juul Geleick.

https://pixeldra.in/u/Vr7VL_

bewerkt door Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.