Spring naar bijdragen

Gezocht: locatie uitzendingen & music stories Radio 10 FM


Lumpie

Aanbevolen berichten

Radiovrienden,

 

 

Ik ben inmiddels al jaren opzoek naar opnames van de vele locatie uitzendingen die Radio 10 Gold / 10 FM hebben gehad in de loop der jaren. Tot mijn vreugde wordt er de laatste jaren af en toe wat gepost. Ik doe hier nog maar eens een gooi of er nog mensen zijn die dit soort opnames wellicht nog hebben liggen? Radio 10 is op vele plekken geweest in de jaren 90 tot en met 2002. Denk aan New York (2001), Florida (1997), Memphis (1997 & 2002), Australië, China, Nieuw-Zeeland etc etc. Jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van die speciale uitzendingen. Mocht iemand nog iets hebben liggen en het leuk vinden om te delen, dan heel graag!

 

 

Verder ook nog opzoek naar opnames van ''the story of'' series die Tom Mulder altijd insprak. In de loop der jaren zijn er vele series langsgekomen ''The Abba Story'', ''The Elvis Story'', ''The Beatles Story'' etc. The Beatles story zijn ooit een rij opnamen van gedeeld hier op het forum, dat was erg leuk. Kortgeleden ook één opname van The Elvis Story uit 2002. Zou het erg leuk vinden als er wellicht nog andere opnames zijn van ''The Elvis Story''. Volgens mij bestond deze zelfs uit 52 afleveringen.

 

 

Mocht iemand nog iets hebben dan hoor ik het graag. Hartelijk dank alvast.

 

 

Groeten,

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.