Geplaatst 17 februari 20187 jr. Hallo clubleden. Ik heb weer een prachtige Top 40 uitzending voor jullie. Dit keer van exact 34 jaar geleden. De Top 40 van 17 februari 1984. Lex Harding presenteert weer de 40 populairste plaatjes van het land. En wat staan er een hoop prachtige platen in. Wat dacht je van één van de nieuwe binnenkomers, Snowy White met Bird Of Paradise of de klapperrrrr van de week van Clint Eastwood en General Saint met het lekkere Stop That Train. De Frank Boeijen Groep hoog in de top 10 met Zwart Wit en mijn favoriete band Queen was op weg om met Radio Ga Ga voor 1 week de koppositie over te nemen van de cover door Paul Young. Ook de Earring zagen 2 weken later hun hit When The Lady Smiles naar nummer 1 stijgen. Doe Maar scoorde een mager hitje met Macho. Het zou hun laatste zijn (tot aan 2000). 2 maanden later maakte de band bekend ermee te stoppen waarmee ze zelfs het 8-uur journaal haalde. Verder veel fijne muziek van The Romantics, Frank Stallone, Kool & The Gang en nog veel meer lekkere muziek. Uit het archief van Evert Stolman dus mijn dank gaat uit naar hem. Geniet van deze mooie Top 40 van alweer 34 jaar geleden. De tijd gaat snel radiovrienden! https://dave76.stackstorage.com/s/E7aZSyfUCgNn7vI
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.