Geplaatst 17 maart 20187 jr. 55 minuten André van Duin op Radio 2. Ik zoek de datum. TROS-R2-19870000-AndreVanDuin-55min - https://pixeldra.in/u/3onwhG
Geplaatst 18 maart 20187 jr. Ik was de producer van het programma met André. De platen kunnen inderdaad een indicatie zijn want de pluggers kwamen altijd vlak voor de uitzending hun plaatjes op kantoor brengen. Deze foto nam ik in juni 1990. foto: © Juul
Geplaatst 18 maart 20187 jr. De datum kan ik ook niet achterhalen, maar het is op een maandag. (tussen 12 en 13 uur).
Geplaatst 18 maart 20187 jr. Dat klopt elke Maandag feest en chaos………….. en met gebak. Hier een foto die ik maakte, technicus Herman Dales en André tijdens het programma in TROS studio 1. En zelf sta ik er ook nog op, met toen bril…………….. foto: © Juul Geleick. 18 maart 20187 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 18 maart 20187 jr. 12 uur geleden zei Juul: De platen kunnen inderdaad een indicatie zijn want de pluggers kwamen altijd vlak voor de uitzending hun plaatjes op kantoor brengen. Dus het was live? Dat had ik niet verwacht. Zijn er geen draaiboeken? Het lijkt me toch echt voorbereid.
Geplaatst 18 maart 20187 jr. 1. het was live…. 2. draaiboeken? Bij André ? "Het lijkt me toch echt voorbereid."……………. techn. Herman leest hier soms mee en zal ook wel lachen denk ik. 19 maart 20187 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 25 maart 20187 jr. Er zijn ook programma's die uitgebreid zijn voorgeproduceerd waar ik het echt niet aan af hoor. Via een omweg heb ik hier dus een groot compliment gemaakt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.