Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Radio 3, 22-03-1991, Top 40

Featured Replies

Geplaatst

Het laatste uur van De Nederlandse Top 40 van alweer 27 jaar geleden, die van 22 maart 1991.

Maar wat een mooi uur. Prachtige platen van onder andere Londonbeat, Roxette, Raymond van het Groenewoud en het ontroerende Papa van Stef Bos. Verder hits voor Madonna, The KLF, Kim Appleby, Nomad, Stevie B. en meer.

Presentatie is in handen van Erik de Zwart. Ik luisterde toen wekelijks en de vormgeving klonk toen echt superstrak.

Weet niet meer precies van wie dit afkomstig is maar ik hou het op Evert Stolman.

https://pixeldra.in/u/RGbJv4

bewerkt door dave76

Geplaatst

Mooi uurtje Dave even over Stef Bos hij woonde wel in België maar hij is geboren in Veenendaal. 

Gr. Arnold.

bewerkt door Bosmeester

Geplaatst
  • Auteur

Dank je wel Arnold voor dit feitje want dat wist ik niet. Vorig jaar was hij te zien in de Top 2000 A Go Go waarin hij vertelde over dit mooie lied.

Geplaatst

Deze opname komt niet van mij David, de credits moeten dus naar iemand anders. Stef Bos komt inderdaad uit hetzelfde dorp als ik. Zijn vader, papa dus, had een juwelierszaak in het centrum. Er is daar nog steeds een juwelier gevestigd, leuk is dat op de gevel een tekst van Stef Bos is geplaatst. De oude heer Bos is inmiddels overleden, was in het bejaardencentrum nog een aantal jaren buurman van mijn moeder.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.