Geplaatst 30 maart 20187 jr. Wie kan mij helpen aan een goede kwaliteit jingle NCRV Favoriet, ook ben ik op zoek naar het synthesizer muziekje dat hiervoor gebruikt werd, iemand enig idee?
Geplaatst 30 maart 20187 jr. De jingle staat hier. Veel plezier ermee. De herkomst van het synthesizermuziekje ken ik helaas niet. Groet, Benno Roozen Jingleweb
Geplaatst 30 maart 20187 jr. Auteur Benno bedankt! Zou nog heel graag willen weten welk synthesizer muziekje voor deze jingle gebruikt werd, dus als iemand mij dat nog kan vertellen....
Geplaatst 31 maart 20187 jr. Heel misschien dat het van een music library-lp vandaan komt de stem herken in wel die is van Toine Stapelkamp. groeten, Arnold Bosman.
Geplaatst 31 maart 20187 jr. Ik zal kijken of ik dit clipje voor je kan vinden met de jingle praktisch intakt, tenzij je genoeg hebt aan Benno's link.
Geplaatst 31 maart 20187 jr. Auteur Het zou geweldig zijn als het synthesizer muziekje van deze NCRV Favoriet jingle ontdekt werd, alle informatie en elk materiaal is daarom welkom en alvast bedankt daarvoor....
Geplaatst 31 maart 20187 jr. 10 uur geleden zei Bosmeester: de stem herken in wel die is van Toine Stapelkamp. Grappig, dat is in mijn herinnering een typische TROS-stem.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.