Geplaatst 30 maart 20187 jr. Weet iemand van jullie wellicht nog voor welk oud Nederlands radio- of tv-programma dit instrumentale nummer werd gebruikt? Elton John - Your starter for?
Geplaatst 31 maart 20187 jr. 16 uur geleden zei Martin1968: Ik ken het alleen van een Radio Caroline jingle. Klopt, en dat was volgens mij een nagespeelde versie.
Geplaatst 1 april 20187 jr. Hallo Nieuweling, Het volgende staat in mijn archive: In de vroege ochtend van de dag dat de Mi Amigo zonk in maart 1980 nam Nick Richards een programma uur op, zodat hij de daarop volgende dag gedurende dat uur naar de televisie zou kunnen kijken. Het programma is nooit via Radio Caroline de ether ingegaan maar toen de bemanning via assistentie van een reddingsboot het zinkende schip verliet was Nick wel zo slim de cassette met het uur mee te nemen. Dit heb ik ooit overgenomen van iemand anders. Een andere track van de zelfde LP is ook bij Mi Amigo Frank van der Mast & Hugo Meulenhof used this in Programming overview De naam van de track is: Theme from a non-existing TV series Groetjes Dyo Aussieland
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.