Spring naar bijdragen
Tino

Rob Out 1974

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb deze programma's de afgelopen jaren allemaal al gedownload bij 'de buren'.

Begrijp ik het goed, dat Douwe Dijkstra in feite de bron is?

Groet,

Martin

bewerkt door Martin1968

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Bovenstaande opnames heb je toch niet onlangs opnieuw gedigitaliseerd, Tino? Want dat is in het verleden ook al eens gebeurd.

Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Martin1968:

Ik heb deze programma's de afgelopen jaren allemaal al gedownload bij 'de buren'.

Begrijp ik het goed, dat Douwe Dijkstra in feite de bron is?

Groet,

Martin

Hi Martin, komt niet bij mij vandaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Hi Martin, komt niet bij mij vandaan.

OK Douwe, ik vroeg het me af omdat Tino vaak vermeldt dat hij opnames van jou aanbiedt.

In negen van de tien gevallen heb ik deze dan eerder hier of bij de buren al gedownload.

@Paul: Ik vroeg me ook al af of hier geen dubbel werk gedaan wordt.

Martin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Martin1968:

OK Douwe, ik vroeg het me af omdat Tino vaak vermeldt dat hij opnames van jou aanbiedt.

In negen van de tien gevallen heb ik deze dan eerder hier of bij de buren al gedownload.

@Paul: Ik vroeg me ook al af of hier geen dubbel werk gedaan wordt.

Martin

Dat zal bij mijn opnames niet vaak het geval zijn. Tino heeft mijn eerste 150 van vele honderden tapes en die zijn nog nooit gedigitaliseerd. Kunnen wel opnames bij zitten die ik destijds met anderen heb geruild of gekocht heb en daardoor al in het circuit bekend maar dat zal een minderheid zin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De opnames van Rob Out kwam ik tegen bij het opschonen van mijn archief.

Als ik opnames van Douwe plaats vermeld ik dat erbij en zet ik dat ook in de tag van de mp3.

Ik kom op zijn tapes soms een programma tegen waarvan ik weet dat het al eens aangeboden is.

Die sla ik dan over.

Ik zal er heus wel eens een over het hoofd zien, maar 9 van de 10 lijkt me echt sterk.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.