Spring naar bijdragen
  • 0

"Geen beveiligde verbinding"-bericht


arno

Vraag

Hallo radiotrefpuntliefhebbers, 

 

Ik krijg sinds gisteren deze melding  als ik op een Pixeldra-link klik.

Heeft iemand een idee hoe ik e.e.a. kan omzeilen.

Alvast dank voor de reactie. 

 

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden.

Voer Windows Netwerkcontrole uit.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Link naar opmerking

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 14-7-2018 om 12:16 zei arno:

Hallo radiotrefpuntliefhebbers, 

 

Ik krijg sinds gisteren deze melding  als ik op een Pixeldra-link klik.

Heeft iemand een idee hoe ik e.e.a. kan omzeilen.

Alvast dank voor de reactie. 

 

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden.

Voer Windows Netwerkcontrole uit.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

 

Ik ben even in Google gaan zoeken met deze zoekodracht " ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR " en dit komt er tevoorschijn wat hieronder staat :

 

Fix ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR by disabling QUIC Protocol. QUIC (Quick UDP Internet Connections) provides a TLS/SSL equivalent connection to Google's servers. By default, the QUIC protocol is enabled in Chrome. ... On top of your screen, the Experimental QUIC Protocol would have been set as Default.

 

Meer lezen op Please login or register to see this link.

 

Als ik het goed begrepen heb want ik heb het even zeer snel deels gelezen. Ligt het aan Chroom omdat die géén Veiligheids Certificaat heeft. Dus gewoon een andere browser proberen. En dan zou je probleem opgelost moeten zijn ? Ik ben niet erg te vinden voor Google Chroom omdat het voor gekend staat zo lek als een zeef te zijn zoals IE in vroegere tijden , maw het barst van de adware dat is reclames waardoor je verbinding erg traag word. Het is niet om reclame te maken maar ik gebruik al jaren Fire Fox (ik vermoed toch al min 15 j en ik zou het er niet meer zonder kunnen. Soms is er wel een een noodzaak maar wel zelden dat ik nog een Exploder gebruik of Agde zoals dat nu noemt in windows 10 dacht ik ? je ziet hoe vaak ik het gebruik dat ik dat niet eens zeker weet.)

 

Dus aan jou de keuze en ik denk dat jou probleem bij deze wel opgelost is ? Probeer eens als test om zo een " Pixeldra-link " uit in IE (Internet Exploder) en als dat wel goed werkt ? Dan is het omdat er geen Veiligheids Certificaat  is in Google Chroom of ook wel dat gekende groene slotje bovenaan naast de plek waar je link staat. Kijk dan eerst eens na ?

 

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.