August 2, 20186 yr Ik heb heel veel moeite om de tekst van José te ontcijferen. Ik lees iets over meter links en rechts, denk dat de een het binnenkomende signaal is en de andere het uitgaande? Dat ding zal de truc gedaan hebben waar in de jaren 80/90 een optimod voor gebruikt werd. Het proces van levelen en limitten voor het de zender in gaat. De pré emfase werd hier ws ook gezet. Theo
September 19, 2024Sep 19 Zijn er meerdere mensen die evt nog opnamens hebben van veronica ik zou deze graag willen beluisteren Gr gavin
September 19, 2024Sep 19 1 uur geleden zei gavin: Zijn er meerdere mensen die evt nog opnamens hebben van veronica ik zou deze graag willen beluisteren Gr gavin Wat zoek je dan specifiek? Alles..... er is zoveel!!!!! Kijk alleen maar wat Jan hier elke dag plaats.
September 19, 2024Sep 19 2 uur geleden zei gavin: Zijn er meerdere mensen die evt nog opnamens hebben van veronica ik zou deze graag willen beluisteren Gr gavin Zoveel uren staan hier al aangeboden dus wat zoek je nog meer ??