Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Op zoek naar Top 40 10 april 1992

Featured Replies

Geplaatst

Beste leden. Ik ben al een poos op zoek naar de complete uitzending van de Top 40 van 10 april 1992.

Een 10 minuten fragment van deze uitzending is destijds in 2004 bij Radio Veronica uitgezonden tijdens een top 5 ter ere van het 50 jarig bestaan van de zender. In deze Top 40 special die een uur duurt praat Bart van Leeuwen met meerdere Top 40 jocks en laat hij oude fragmenten horen.

In deze special zitten dus wat fragmenten van die Top 40 van 10 april 1992.

Hopelijk heeft iemand deze uitzending compleet.

Hieronder vind je de link met de 10 minuten die men destijds liet horen van deze uitzending.

https://pixeldra.in/u/BsybVc

Geplaatst

Beeld en Geluid blijkt deze top 40-uitzending in zijn bezit  te hebben, maar mag deze om auteursrechtelijke redenen niet vrijgeven;  zie link http://in.beeldengeluid.nl/collectie/details/expressie/20980/false/true..

De VOO was destijds gewoon nog een publieke omroep, dus ik snap niet helemaal waarom Beeld en Geluid deze opname niet (tegen betaling) vrij zou mogen geven.....

Gr, Melle

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hem inderdaad zien staan. Het slaat nergens op dat hij niet te koop is. Dus moet ik mijn hoop op onze club hier vestigen.

• 1 year later...
Geplaatst

Als deze ook nog een keer online mag, dan erg blij ook - heb er wat gemist door de drukte en omstandigheden van vorig jaar (die doorlopen)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.