Geplaatst 22 augustus 20187 jr. TROS-H3-19750327-Tunes-Jingles-Flashes Uit het archief van Douwe Dijkstra
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. Heerlijk....deze opname....ook de wijze waarop sommige opnamen afgebroken worden en gestart.....vermoedelijk met een cassetterecorder opgenomen.....jeugdsentiment! Ik deed het 'vroeger' ook zo...opnames maken (helaas verloren gegaan) zelfs van TV met een microfoontje (Toppop)...moest iedereen in de huiskamer z'n mond houden, hahaha...... Dank hiervoor, Douwe en Tino
Geplaatst 23 augustus 20187 jr. Auteur 8 uur geleden zei arno: zelfs van TV met een microfoontje (Toppop)...moest iedereen in de huiskamer z'n mond houden, hahaha...... Zo deed ik het ook, maar mijn opa lulde maar door... En m'n tante zei: is dat gewauwel nou echt zo interessant? Ik had "JA" moeten zeggen, want ik geniet er nog steeds van. Grappig is dat mijn zus het tot op de dag van vandaag begrijpt: midden in ons gesprek stopt ze zodra de DJ praat, zodra de plaat begint gaat het gesprek verder.
Geplaatst 24 augustus 20187 jr. Fantastisch...die foto van de Philips N4308, Albatrosstudio! Deze had ik vroeger ook (eigenlijk m'n vader). Mocht ik als 8 jarige jongetje 1x in de week mee 'spelen'. Een voor mij iconisch apparaat waar ik vele uren plezier aan beleefd heb incl. aan de muziek op de voorbespeelde banden die mijn vader vermoedelijk van een café-eigenaar gekregen had. Had ik 'm nog maar 😥...maar een foto ervan biedt een beetje troost......
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.