Geplaatst 8 september 20187 jr. The Dave Clark Five Story bestond uit 4 afleveringen, maar helaas heb ik alleen deel 2 en deel 3 kunnen terugvinden. Uitzenddatums zijn niet bekend, maar is waarschijnlijk begin jaren 80 uitgezonden. Presentatie is weer in handen van Mart van de Stadt en de productie is gedaan door Dirk van Dijk.The Dave Clark Five Story - deel 2 The Dave Clark Five Story - deel 3
Geplaatst 10 september 20187 jr. Op 8-9-2018 om 23:07 zei surfer-knob: The Dave Clark Five Story bestond uit 4 afleveringen, maar helaas heb ik alleen deel 2 en deel 3 kunnen terugvinden. Uitzenddatums zijn niet bekend, maar is waarschijnlijk begin jaren 80 uitgezonden. Presentatie is weer in handen van Mart van de Stadt en de productie is gedaan door Dirk van Dijk.The Dave Clark Five Story - deel 2 The Dave Clark Five Story - deel 3 De rubriek 'Tussen 60+ en 70-' liep in het seizoen '81/'82. De Poster-achtige rubriek was onderdeel van het programma 'Popfrisser' (zaterdag van 7.00 tot 9.00 uur) met Henk Mouwe. De rubriek, gepresenteerd door Mart van der Stadt, was elke zaterdag om 8.15 uur. Helaas kan ik geen uitzenddata van individuele afleveringen vinden. Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.