Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Van de Golden Radio NL server Tros_-_Tom_Mulder_-_Havermoutshow 18 10 1979 0700 - 0800 https://pixeldra.in/u/bLl344
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Ik reed destijds denk ik iets van tien keer op mijn fiets heen en weer naar V&D om de single van de Buggles te kopen (de paradeplaat in jouw bestand, MJA) en weer terug te brengen. De plaat had namelijk een vervelende tik in het begin en iedere keer als ik hem inruilde voor een ander had deze dezelfde tik. Was waarschijnlijk een persfout op alle singels!!
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. Auteur Die single heb ik ook. Zal 'm binnenkort - als het meezit - ben druk - es een keer afspelen. Hij ligt ergens in het radiohuis. Groetje, Martin
Geplaatst 6 oktober 20187 jr. 5 uur geleden zei Omnivoor: Ik reed destijds denk ik iets van tien keer op mijn fiets heen en weer naar V&D om de single van de Buggles te kopen (de paradeplaat in jouw bestand, MJA) en weer terug te brengen. De plaat had namelijk een vervelende tik in het begin en iedere keer als ik hem inruilde voor een ander had deze dezelfde tik. Was waarschijnlijk een persfout op alle singels!! Kon je hem niet in de winkel beluisteren?
Geplaatst 7 oktober 20187 jr. 19 uur geleden zei thijs5326: Kon je hem niet in de winkel beluisteren? Winkel hoorde je hem alleen op de speakers van de afdeling, maar die hadden geen aparte koptelefoons, waar je dus de tik wel kon horen. Van een afstand was het moeilijk te horen, ook met winkelend publiek om je heen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.