Geplaatst 4 november 20187 jr. 90 minuten 30 jaar terug in de tijd met de Top 40 van 4 november 1988. Helaas niet compleet maar wel een mooi tijdsbeeld om naar te luisteren. Lex Harding presenteert de lijst. Met Teardrops van Womack & Womack op nummer 1. De single was er niet vanaf te krijgen leek het wel en hij kwam mij persoonlijk vrij snel de keel uit. Het prachtige A Groovy Kind Of Love van Phil Collins was na 1 week op nummer 1 op de weg terug. Ook in '88 zorgden de spijkerbroekenreclames voor oeroude singles die weer een hit werden. Zo ook Mannish Boy van Muddy Waters. Marc Almond liet na jaren van stilte en het opheffen van Soft Cell weer van zich horen. Lovely Day werd in de Liebrand mixer gegooid en was 10 jaar na het verschijnen van het origineel zowaar een grote hit dan de eerste keer. Ook was Nederland in de van de smiley en de nummer 2 paste daar toen en tegenwoordig nog meer prima bij. Don't Worry Be Happy was Bobby McFerrin's enigste hit met een leuke video erbij. Tom Jones had na jaren weer een hit met een cover van Prince zijn monsterhit Kiss. The Art Of Noise hielpen hem hierbij. En ook Motown veteranen The Four Tops waren terug in de lijst. Geniet van anderhalf uur Top 40 van precies 30 jaar geleden. Mocht iemand de lijst compleet hebben hou ik me aanbevolen. https://pixeldra.in/u/zWStJz
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.