Geplaatst 24 december 20186 jr. Hallo allen. Ik heb weer een mooie Top 40 uitzending voor jullie. Dit keer die van precies 36 jaar geleden, de Top 40 van 24 december 1982 met presentatie van Erik de Zwart die het toen al goed deed als Top 40 presentator. Met veel mooie liedjes van onder andere Phil Collins, Marvin Gaye, Vitesse en ook uitstekende debuutplaten van Het Goede Doel, Wham! en Kid Creole. Klapper van de week is van Culture Club en ook Prince was langzaam aan terrein aan het winnen. De gekte rond Doe Maar bereikte het hoogtepunt met de single De Bom op nummer 1. Het einde van ABBA was langzaam aan in zicht. Under Attack was één van hun laatste noteringen. Ik wens iedereen hele fijne, gelukkige en gezonde feestdagen en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Ook in 2019 zal ik jullie voorzien van mooie, bijzondere en speciale Top 40 uitzendingen. Geniet van deze Top 40 uitzending van 24 december 1982 en tot in het nieuwe jaar! https://pixeldra.in/u/zRIjQV
Geplaatst 26 december 20186 jr. Leuk deze uitzending werd uitgezonden op de dag voor mijn zesde verjaardag.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.