Geplaatst 30 december 20187 jr. Is er iemand die de hele LP-top 220 opneemt? Ik heb zelf wel een aantal uurtjes via de stream opgenomen maar morgen moet ik werken dus dat mis ik allemaal.
Geplaatst 2 januari 20197 jr. Zoals elk jaar. Het zijn echt mooie programma's die worden gemaakt. Ik heb ze op stick en draai ze heel vaak in de auto.
Geplaatst 2 januari 20197 jr. Auteur 17 uur geleden zei peter: Ik heb de hele uitzending, Theo, één dezer dagen zet ik ze online. Dat is heel mooi Peter. Ik heb zelf 44 van de 55 uur op kunnen nemen. Ik maak het graag compleet.
Geplaatst 2 januari 20197 jr. Dag 1 : 27/12/2018 9u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2 januari 20197 jr. bewerkt door peter
Geplaatst 2 januari 20197 jr. Dag 2 : 28/12/2018 9u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2 januari 20197 jr. bewerkt door peter
Geplaatst 2 januari 20197 jr. Dag 3 : 29/12/2018 9u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 3 januari 20197 jr. Dag 4 : 30/12/2018 9u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dag 5 volgt morgen
Geplaatst 3 januari 20197 jr. En dag 5 : 31/12/2018 9u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 12u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 15u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 16u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 17u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 18u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19u Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Met dank aan de makers van dit mooie programma !!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.