Geplaatst 9 februari 20196 jr. Maeva - Studiotape stuk van 2 minuten weggeknipt, band was beschadigd - Peter De Graaf - Avondmozaiek https://pixeldra.in/u/gm9N4r
Geplaatst 17 februari 20196 jr. zo simpel als pompwater zal ene zijn , ne cassette gered uit het pakhuis van Patrick Valain zijn broer het lekte er ook of was wak vele waren al groen van de schimmel , toen door Ronny & Martine gereinigd Dacht op MAXWELL Maxwell was toch een goeie cassette en nu nog steeds in 2019 al heb je er liggen van 1985 van WMR Radio Mi-Amigo dat we draaiden in Koksijde op 102.8 FM. groeten
Geplaatst 23 februari 20196 jr. op radio Carolientje had je ook een zekere Dave Maxwell, hij bracht ook een plaat uit als Kamiel: me wuf is weg
Geplaatst 28 februari 20196 jr. Ja en die plaat hoorde Martinja graag en draaide hem ook bij WMR. Ik dacht op WMR Koksijde ook de dreunplaat van de week is geweest. De man bracht nog een 2e plaat uit erna dacht ik maar hoorde je weinig van. ik geloof wel dat zijn wuf (vrouw) later wel is weggelopen. Wat een mooie tijden 1981-1985 toen. de vrije radio, locale radio In 2019 zijn er nu 2 juke box radio's aan de westkust Wie hier nog eens af en toe presentatie wil horen tja..met ruis of weinig ruis stemd af op Radio Melinda uit Leffinge bij Midelkerke Nu sinds dacht ik eind 2018 of begin 2019 via internet. 28 februari 20196 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover bewerke'n
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.