Geplaatst 9 maart 20196 jr. Ik zoek uit 1974 de volgende 3 platen, het liefst in zo hoog mogelijke kwaliteit: The Billboard Band - Love The Eagles - Sweet banana (waarschijnlijk een Belgische groep) Alain & Simon - Sweet Valentine Graag reactie via PB
Geplaatst 9 maart 20196 jr. Ik ga op zoek Vincent, maar het is wel een moeilijke opgave (is dit toevallig voor onze vriend Ferry Eden??)
Geplaatst 9 maart 20196 jr. Auteur 1 uur geleden zei Omnivoor: (is dit toevallig voor onze vriend Ferry Eden??) Je mag niet meer raden.
Geplaatst 9 maart 20196 jr. Auteur Update: twee platen zijn al gevonden, gaat nu alleen nog om Alain & Simon - Sweet Valentine
Geplaatst 9 maart 20196 jr. 11 minuten geleden zei Vincent: Update: twee platen zijn al gevonden, gaat nu alleen nog om Alain & Simon - Sweet Valentine Aaargh, ik heb net de Banana gevonden!!! Die laatste is extra moeilijk, omdat er werkelijk niets op het Web van te vinden is!!! We zoeken verder!!
Geplaatst 9 maart 20196 jr. I have this song twice , One on vinyl and one which I got off I-tunes . Gladly send you a copy via e-mail
Geplaatst 10 maart 20196 jr. 16 uur geleden zei anorakal: I have this song twice , One on vinyl and one which I got off I-tunes . Gladly send you a copy via e-mail Ik hou me ook aanbevolen, anorakal!! Omni
Geplaatst 10 maart 20196 jr. 3 uur geleden zei anorakal: send me e-mail ! PowerMusic heeft hem inmiddels gestuurd, maar bedankt voor je moeite/aanbod anorakal Omni
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.