Geplaatst 20 juli 20197 jr. Deze datum klopt niet. Wie wil/kan hem dateren? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 juli 20197 jr. Op 03:41 en 14:31 noemt Johan Visser zelf dat het zondag 5 maart 1978 is. Met deze datum heb ik de opname ook in archief. Jij stelt niet voor niets deze vraag, dus: zie ik iets over het hoofd? groet, Hans
Geplaatst 20 juli 20197 jr. Auteur 1 uur geleden zei Hans Hendriks: Op 03:41 en 14:31 noemt Johan Visser zelf dat het zondag 5 maart 1978 is. Met deze datum heb ik de opname ook in archief. Jij stelt niet voor niets deze vraag, dus: zie ik iets over het hoofd? groet, Hans Klopt Hans. Ik heb twee andere opnames met de 5e die afwijken van deze. Dit is er eentje (de langste): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 20 juli 20197 jr. 3 uur geleden zei Vincent: Klopt Hans. Ik heb twee andere opnames met de 5e die afwijken van deze. Dit is er eentje (de langste): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Zowel de eerste als de tweede Flashbackshow is van 5-3-1978. Op de tweede hoor je nog de start van Radio Caroline met James Ross.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.