Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Mi Amigo - 27-07-1979

Featured Replies

Geplaatst

Het begon steeds meer te knijpen! De tender op 24 juli had diverse mensen van boord gehaald maar geen nieuwe er gebracht.En..Ik had de afspraak gemaakt dat ze me in het laatste weekend van juli zouden ophalen. ik had namelijk begin augustus een ziekenhuis opname gepland staan voor een hernia behandeling

in het inmiddels ter ziele gegane Slotervaart ziekenhuis. Toen een hyper modern gemeente ziekenhuis. Ook Wim De Groot wilde er wel eens even af.Hij zat er al twee maanden op. Tijdens de heenreis had ik al begrepen dat je e.a niet strak kunt plannen want de zee is voor Zeebrugge  altijd volop in beweging! We verwachtten echter toch spoedig op z'n mist een klein bootje.Want de nieuwe top 50 was ook nog niet aangekomen! En die stond toch echt voor zaterdagmiddag gepland.Dus dat gaf toch wel hoop. Inmiddels begon ik tijdens de programma's toch al opmerkingen te maken over"ik kan de top 50 niet vinden..en wij maar zoeken" Meer aanwijzingen konden we toch echt niet geven. En zo passeerde de donderdag en ..de vrijdag. Aangezien  ik toch er vanuit ging dat ik snel van boord zou gaan besloot ik in ieder geval een van de weinige cassettes aan boord te gebruiken om mijn ochtend programma op te nemen. ( vandaar dus studio kwaliteit van"ook goedemorgen" van 27-7-1979 ) dat allemaal in de veronderstelling( en hoop )dat het mijn laatste ochtend show zou zijn. In werkelijkheid deed ik ook nog gewoon de zaterdag ochtend de 28 ste. Vrijdagavond was dus duidelijk dat we de top 50 niet hadden. En om nou die van de week er voor te herhalen...Dat zou de geloofwaardigheid van"De Belgische nationale Hitparade geen goed doen. We besloten dan ook voor de volgende dag de normale weekprogrammering aan te houden.Toch zou er ongetwijfeld een deze dagen wat moeten gebeuren.En wanneer zou ik dan mijn laatste programma doen? Ik besloot er vanuit te gaan dat ik toch in het weekend toch opgepikt zou worden. Zodoende nam ik vrijdagavond 27-7-1979 , na sluitingstijd, mijn allerlaatste programma op dat ooit uitgezonden zou worden vanaf de Magdalena.Het betreft Soul Party voor de zondagmiddag 15-17 uur.Ook hierbij liet ik een cassette meelopen. Op 29 juli wordt ie geplaatst .Maar wanneer kwam die tender nou ?...Morgen meer.. 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.