Geplaatst 4 augustus 20196 jr. De man die het Monterey Pop festival filmde Pennebaker is overleden. https://www.nu.nl/film/5974209/documentairemaker-da-pennebaker-op-94-jarige-leeftijd-overleden.html Voor de "jonkies" hier. Het Monterey Pop werd in 1967 gehouden en was de inspiratie voor Woodstock. De complete film is wel op Internet te vinden, hier de promo. 4 augustus 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 augustus 20196 jr. Ik ken het festival alleen van een radioserie die bij de TROS in 1989 op Radio 2 werd uitgezonden. Waren mooie programma's. Maar daar weet jij zelf alles van.
Geplaatst 5 augustus 20196 jr. Ja, dat vroeg ik me eigenlijk af. Waarom de keuze voor Jerney Kaagman? Het had ook ingesproken kunnen worden door een TROS-DJ. Het was toch in principe slechts het voorlezen van teksten die door een redacteur zijn geschreven?
Geplaatst 6 augustus 20196 jr. Auteur Gewoon eens proberen, we zaten toen midden in de periode dat iedereen vond dat er meer vrouwelijke dj's moesten komen. En redacteuren?.......................Dat deden Herman Dales en ik zelf gewoon. Niks "redactie"................zelf aan de bak.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.