Geplaatst 6 augustus 20196 jr. Hallo radiovrienden, Wie heeft er opnamen van het BEGIN (met tune) van 1 of meerdere Langs de Lijn uitzendingen tussen 1967 en 1973 op Hilversum 3? (Meestal wordt er een afleveringsnummer genoemd, in dat geval vóór aflevering 400.) Alvast zéér bedankt! Benno
Geplaatst 6 augustus 20196 jr. 2 minuten geleden zei Broozen: Hallo radiovrienden, Wie heeft er opnamen van het BEGIN (met tune) van 1 of meerdere Langs de Lijn uitzendingen tussen 1967 en 1973 op Hilversum 3? (Meestal wordt er een afleveringsnummer genoemd, in dat geval vóór aflevering 400.) Alvast zéér bedankt! Benno Nou Benno daar ben ik ook benieuwd naar of daar nog wat van over is... helaas heb ik niets voor je.
Geplaatst 9 oktober 20205 jr. Hallo Benno, Heb je nog reacties gehad? Ik heb zo goed als niets van langs de lijn. Ik vermoed dat jij wel wat hebt. Ik zou het leuk vinden als je 1 of meerdere afleveringen met mij wilt delen. Alvast zéér bedankt
Geplaatst 10 oktober 20205 jr. Helaas is Benno niet zo van de reacties.................behalve.........................
Geplaatst 10 oktober 20205 jr. En ouder dan deze heb ik niet in het archief: NOS-H3-19741002-2043-2400-Tineke-TomBlom-WimVanHanegem-LangsDeLijn
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.