Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Wie weet wat er van de dj van Radio Delmare Jan Romer is geworden? Hij zat samen met Rene de Leeuw op het eerste zendschip van Delmare.

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik heb geen flauw idee.

Zijn echte naam was Kurt Gelaude en hij kwam uit het Belgische Gent.  Via  zender techneut Walter Galle en Danny Vuylsteke is hij in contact gebracht met Gerard van Dam . Gerard haalde zenders op bij de legerdump zaak van Marcel Meijs in Kalken. De zaak had Walter aanbevolen.

Jan Römer zat met René de Leeuw en Johan Rood aan boord van de Aegir tot het moment dat het zendschip na het losslaan door een ankerketting breuk werd binnengesleept op maandag 11 september 1978.

Hij moest er sowieso af ,omdat hij was opgeroepen voor de dienstplicht in België. Op deze manier was echter niet afgesproken.

Misschien dat Walter Galle nog iets weet over Kurt Gelaude. De naam komt in Gent nog steeds voor. Er is zelfs een hoedenzaak die zo heet, maar of Kurt daar de eigenaar van is, lijkt me gezien zijn radioverleden niet aannemelijk.

Salut

Leendert

• 1 year later...
Geplaatst
  • Populair bericht
Op 21-9-2019 om 21:18 zei Lokeend:

Wie weet wat er van de dj van Radio Delmare Jan Romer is geworden? Hij zat samen met Rene de Leeuw op het eerste zendschip van Delmare.

Dag! 
dit is mijn papa hahah, als je echte vragen hebt, laat maar weten :)

Geplaatst

Op 27-4-2021 om 19:53 zei Dochter:

Dag! 
dit is mijn papa hahah, als je echte vragen hebt, laat maar weten :)

zou je misschien je papa willen verwittigen en vertellen van deze forum, misschien wil je pappa zijn verhaal hier wel delen, want dat zou leuk zijn.

• 2 years later...
Geplaatst
  • Auteur

Wat heb je na je periode bij Delmare gedaan en daarna nog ergens bij een radiostation gewerkt? 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.