Geplaatst 21 september 20196 jr. Wie weet wat er van de dj van Radio Delmare Jan Romer is geworden? Hij zat samen met Rene de Leeuw op het eerste zendschip van Delmare.
Geplaatst 22 september 20196 jr. Populair bericht Ik heb geen flauw idee. Zijn echte naam was Kurt Gelaude en hij kwam uit het Belgische Gent. Via zender techneut Walter Galle en Danny Vuylsteke is hij in contact gebracht met Gerard van Dam . Gerard haalde zenders op bij de legerdump zaak van Marcel Meijs in Kalken. De zaak had Walter aanbevolen. Jan Römer zat met René de Leeuw en Johan Rood aan boord van de Aegir tot het moment dat het zendschip na het losslaan door een ankerketting breuk werd binnengesleept op maandag 11 september 1978. Hij moest er sowieso af ,omdat hij was opgeroepen voor de dienstplicht in België. Op deze manier was echter niet afgesproken. Misschien dat Walter Galle nog iets weet over Kurt Gelaude. De naam komt in Gent nog steeds voor. Er is zelfs een hoedenzaak die zo heet, maar of Kurt daar de eigenaar van is, lijkt me gezien zijn radioverleden niet aannemelijk. Salut Leendert
Geplaatst 27 april 20214 jr. Populair bericht Op 21-9-2019 om 21:18 zei Lokeend: Wie weet wat er van de dj van Radio Delmare Jan Romer is geworden? Hij zat samen met Rene de Leeuw op het eerste zendschip van Delmare. Dag! dit is mijn papa hahah, als je echte vragen hebt, laat maar weten :)
Geplaatst 27 april 20214 jr. Auteur Ik zou wel willen weten wat hij na Radio Delmare heeft gedaan en wat hij nu doet.
Geplaatst 2 mei 20214 jr. Op 27-4-2021 om 19:53 zei Dochter: Dag! dit is mijn papa hahah, als je echte vragen hebt, laat maar weten zou je misschien je papa willen verwittigen en vertellen van deze forum, misschien wil je pappa zijn verhaal hier wel delen, want dat zou leuk zijn.
Geplaatst 13 augustus 20232 jr. Auteur Wat heb je na je periode bij Delmare gedaan en daarna nog ergens bij een radiostation gewerkt?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.