Geplaatst 29 november 20196 jr. Kwam ik net tegen in Trouw van 17 juni 1969. De MS Cito, de latere MV Peace, wordt opgeknapt om ooit als vredesschip dienst te doen.
Geplaatst 2 december 20196 jr. Als ik me niet vergis was Hans Knot, onze aimabele goeroe uit het Hooghe Noorden ook aanwezig om te schilderen. Ik heb daar een foto van gezien, maar kan deze niet zo snel terug vinden. Zo af en toe lees ik wat over de Voice of Peace en dan komt het beeld naar voren dat Abie Nathan een moeilijke man was. Zo mochten bijvoorbeeld de luisteraars/fans geen contact leggen met de discjockey's. Abie werd niet overal gewaardeerd in Israël. Zijn pogingen om met terrorist Arafat(PLO) vrede te sluiten viel niet altijd in goede aarde. Ik heb met veel oud gedienden gesproken (die ook voor Caroline hebben gewerkt) en die beamen dit beeld. Voor hen was het 'discjockey spelen' belangrijker dan de boodschap die Abie wilde uitdragen. Salut Leendert
Geplaatst 3 december 20196 jr. De desbetreffende foto's staan hier, maar Hans is niet zeker of hij dat daadwerkelijk is: Groeten Martin
Geplaatst 4 december 20196 jr. 12 uur geleden zei MvdVen: De desbetreffende foto's staan hier, maar Hans is niet zeker of hij dat daadwerkelijk is: Prachtig Martin. Dit zijn de foto's die ik bedoelde. Hans staat op één foto naast Abie Nathan . Tenminste dat heeft hij ooit geschreven en gezegd. Hij is lang ,slank en draagt een bril. Op de andere foto's kun je hem ook ontdekken. Salut Leendert 4 december 20196 jr. bewerkt door Leendert Vingerling
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.