Geplaatst 29 december 20196 jr. " 41 RNI Jingels " van 29 = 01 tot en met 69 = 41 wat overeen komt met nr 41 (Ik hoop dat er géén fouten geslopen zijn want het is een lange lijst) Wie fouten ziet die mag dat zeker melden ? graag zelfs. De jingels komen van een cd waar nog meer jingels op staan ooit uit gebracht in de UK (East Anglia) en voor zij dit niet weten wie ik bedoel dan schrijf ik Any Anderson en dan weet je wel wie ik bedoel ?. Veel luister plezier gewenst ! 29 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 30 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 31 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 32 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 33 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 34 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 35 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 36 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 37 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 38 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 39 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 40 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 41 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 42 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 43 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 44 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 45 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 46 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 47 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 48 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 49 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 50 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 51 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 52 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 53 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 54 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 55 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 56 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 57 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 58 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 59 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 60 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 61 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 62 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 63 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 64 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 65 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 66 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 67 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 68 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 69 - Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 29 december 20196 jr. bewerkt door Radio 199
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.