Geplaatst 13 januari 20205 jr. In verband met rechten e.d. ben ik nog maar eens in stukken gedoken die in ons archief zitten over de Top40 van Radio Veronica (zeezender) enerzijds en De Stichting Nederlandse Top 40 anderzijds. Ik heb daar op onze Website al eens wat over geschreven. http://www.norderney192.nl/historie_1974_39.html# Er zijn inmiddels nog meer documenten boven water gekomen die mijn conclusie rechtvaardigen. Laat trouwens onverlet dat we een prima verhouding hebben met De Stichting Nederlandse Top 40. We hebben in het verleden wel eens een brief gehad dat wij de Top 40 van voor 31 augustus 1974 niet mochten gebruiken maar na "interventie" van Lex was dat snel afgelopen. Want hij was degene die betrokken was bij "de overgang" van de Top 40 van Radio Veronica (zeezender) naar De Stichting Nederlandse Top 40. Ook weer leuk om de notitie te lezen op bovenstaande pagina die Rob Out maakte in augustus 1974 hoe De Stichting Nederlandse Top 40 er organisatorisch moest gaan uitzien......... Maar goed dat niet alle papieren weg zijn.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.