Geplaatst 23 januari 20205 jr. De rust waarin dit gesprek verloopt.. geweldig De kunst van het mensen uit laten praten... was toen vanzelfsprekend Wat een contrast met het heden...
Geplaatst 25 januari 20205 jr. Auteur 11 uur geleden zei hans558: Bedankt voor het compliment. Dit was mijn productie Hans Marijs Geweldig
Geplaatst 25 januari 20205 jr. 18 uur geleden zei hans558: Bedankt voor het compliment. Dit was mijn productie Hans Marijs Beste Hans, Kun jij wat meer details geven wanneer dit destijds uitgezonden is en op welk radiostation? Groetjes, Gerard
Geplaatst 25 januari 20205 jr. Hallo Gerard, Het programma over Bull Verweij is oorspronkelijk in oktober 1994 op TROM radio, de lokale omroep in Dordrecht uitgezonden. De herdenking die hier is aangeboden komt van het internetstation Radio Popular. Ik heb het wat gemonteerd toen na de dood van oom Bull
Geplaatst 17 april 20205 jr. Verzoekje: zou dit bestand opnieuw kunnen worden geplaatst? Ben net te laat (not found). Groet, Jan
Geplaatst 17 april 20205 jr. 1 uur geleden zei Jan-2: Verzoekje: zou dit bestand opnieuw kunnen worden geplaatst? Ben net te laat (not found). Groet, Jan Met dank aan Hans en Martin BullVerweijherdenking https://pixeldrain.com/u/6hGccU2f
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.