Geplaatst 23 januari 20205 jr. Enig idee wie daar achter zit.? 24/7 naar de stream luisteren met opnames van Veronica, RNI, Caroline, Monique en Laser558 is erg aangenaam vooral als je met griep thuis op bed ligt:-) Whoever may do this. Ga er vooral mee door:-) En meer dan lof voor alle posters hier van de te gekke programma's die het hele jaar door via pixeldrain gepost worden. Ik zie nog wel eens een opmerking dat pixeldrain even niet te benaderen is. Sinds ik vpn heb heb ik daar nauwelijks meer last van. Het is maar een tip..........:-)
Geplaatst 24 januari 20205 jr. 23 uur geleden zei john4radio: Enig idee wie daar achter zit.? Wim van Egmond. http://www.htrmedia.nl/radio_playlist/Wim_van_Egmond.html
Geplaatst 24 januari 20205 jr. Die info is niet juist. In het verleden heb ik het helpen opzetten. En af en toe wat adviezen gegeven om de opnames bij te bewerken tot betere kwaliteit. Maar dat heeft geen baat gehad. Een paar jaar later een kanaal opgezet puur voor mezelf, zodat door het vele reizen in de wereld wat ik doe ik altijd kan luisteren naar oude programma's met natuurlijk am opnames die bewerkt zijn tot een betere kwaliteit. Heb ondertussen de beheerder van htr gevraagd die onjuiste info te verwijderen. Goed dat ik regelmatig wat lees op dit forum😁👍🎧🎤📻 . 24 januari 20205 jr. bewerkt door Wim van Egmond Aanvulling
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.