Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het Troetelschijf geluid

Featured Replies

Geplaatst

Een aantal jaren geleden vond Ben Meijering het Troetelschijf geluid op de CD Biff! Bang! van Powder uit 1996.

Het is het intro van "Would You Laugh". Ik kan over dat nummer helaas verder geen informatie vinden.

Waarschijnlijk knipten Richard en Thomas Frost van Powder het fragment uit het nummer "Breath" (in het frans Souffle) van Pierre Henry, van de LP "Le Voyage" uit 1962.

Toen ik dit Ben liet horen zei hij: Eerlijk gezegd had ik altijd al het idee dat Powder het stukje “geleend” had omdat ik wat “tikken” in het stukje hoorde, alsof het van een vinyl plaat kwam.

bewerkt door Henk

Geplaatst

Dat is tegelijkertijd ook het beste stukje zo te horen Lijkt wel een combinatie van een ballon die je laat leeglopen tussen je vingers en een gefrustreerde stoomfluit :blink:B) 

bewerkt door Omnivoor

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.