Geplaatst 13 februari 20205 jr. Er komen veel Radio 10 opnames voorbij uit 88/89, opnames waar veelal ook die kenmerkende nieuwsjingle van Radio 10 te horen is. Luister nu naar WNBC New York met Big Jay Sorensen uit 1999. Die nieuwsjingle komt voorbij, evenals de complete nieuwsuitzending met daarin de sympathieke stemmen van Reagan en Bush, als het kan laat ik in opnames altijd de complete nieuws uitzending intact. De inspiratie van Big Jay komt zonder twijfel van WABC Musicradio 60-70s. De Pams jingles zijn spot on. De openingsongein van het uur perfect evenals de muziek. Huiver en luister alhier https://pixeldrain.com/u/gfeahwnj
Geplaatst 13 februari 20205 jr. Leuk Paul, Roept inderdaad herinneringen op, al was het alleen maar naar Reagan en Bush. Ik ga luisteren. 13 februari 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 13 februari 20205 jr. 32 minuten geleden zei Juul: Leuk Paul, Roept inderdaad herinneringen op, al was het alleen maar naar Reagan en Bush. Ik ga luisteren. Ronnie and Nancy....George and Laura. Er is in 20 jaar veel veranderd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.