Geplaatst 16 februari 20205 jr. Vond deze jingle in een serie met verscheidene jaartallen tot aan 1999.https://pixeldrain.com/u/mGmqSM18 Kan iemand mij vertellen voor welke zender deze gemaakt zijn en door wie? Alvast bedankt.
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Hallo Forum / radio vrienden Deze jingle staat op een duitse jingle cd . Gr Johan.
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Auteur Een Duitse jingle CD? Dat heeft me eerlijk gezegd aangenaam verrast. Is het van een algemene Jingle CD (ala muziek per strekkende meter) of van een Duits jinglebedrijf?
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Dit zijn algemene jingles die iedereen mag gebruiken. Staan somsook te koop op MP .
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Auteur Ah, op die manier. In ieder geval bedankt voor het antwoord. Ik dacht aanvankelijk dat het uit Engeland kwam, maar het blijkt Duits te zijn. xD
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Als je goed luisterd verneem je een duits accent . Voor nu moet ik het zo laten . Ik kom voor de titel terug .
Geplaatst 27 februari 20205 jr. Auteur Is prima, in ieder geval heel hartelijk bedankt voor het antwoord nogmaals.
Geplaatst 29 februari 20205 jr. De cd ,s zijn duitse afkomst Cd,s heten BVD vol 1 en 2 . Twijfel toch een beetje . Gr Johan
Geplaatst 29 februari 20205 jr. Auteur Ok, weet nu in ieder geval iets meer waar ze vandaan komen. Nogmaals bedankt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.