Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio 390 - 1965

Featured Replies

Geplaatst
1 uur geleden zei Vincent:

Ik herken de opnames aan de geluidskwaliteit en file grootte, jaren geleden heb ik beide opnames mbt geluidskwliteit verbeterd waardoor ook de file grootte toenam. Aan het begin van de eerste langste opname zat een stukje gesproken tekst in het Nederlands, dat heb ik er af gehaald. Ongetwijfeld een groot 390 fan, net als ondergetekende. Het betreft hier vroege  opnames van het station dat in september 1965 als opvolger voor Invicta  en KING vanaf de Red Sands Towers begon, een uniek station dat tot juli 1967 in de lucht was.  390 stond bij mij in die tijd al dagelijks aan tijdens mijn consumptie van de diverse UK zeezenders met het Mantovani format, vreemd voor iemand van circa 12 jaar.  Uit het archief van Hans Knot heb ik meer dan 10 jaar geleden alle 390 files gehaald en waar mogelijk onder het motto for aging anorak ears qua kwaliteit verbeterd en ook oa hier aangeboden. Mijn bewerkte files herken ik altijd aan de geluidkwaliteit  en de grootte vd file. Kreeg wel eens als commentaar dat ik niet moest proberen van AM FM te maken.  Ook deze twee luisteren prima weg en geven een perfect beeld van het verloop van de dag op dit unieke nimmer geëvenaarde sweet  music station. Met dank en hulde aan de oorspronkelijke opnemer, wie weet leest hij hier mee.

bewerkt door Gast

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.