Geplaatst 27 maart 20205 jr. Dezer dagen, ik kom niet zo veel "onder de mensen" ben ik m'n tijdens m'n werkzame leven gemaakte foto's maar aan het doorkijken....."deze kan weg, deze bewaar ik, en wat is dit nu weer?" Ik weet zeker dat ik foto's moest hebben waarop ik sta met Barry Manilow. Maar ja, waar dan? Het was in 1978 dat weet ik nog wel. Wel weet ik dat organisator Lou van Rees 'em naar A'dam haalde en Barry trad op in het Concertgebouw. "wij van de radio" werden door de TV collega's gevraagd het "geluid te doen". Maar ja, TV hé,................dus we gingen met een hele ploeg eerst maar eens een week van te voren naar Londen waar Manilow optrad. In A'dam terug hadden de TV collega's bedacht dat onze 24 track mobile te duur was. (Hebben ze bij de TV niet over voor geluid). Nou dan doen we het toch zo? In één keer dan maar met 48 microfoons. Wij koppelden de radiowagen aan de TV wagen dan ging het naar ik geloof een BCN recorder. In de middag even een soundcheck en een stukje opnemen t.b.v. van Barry Manilow en z'n producer-orkestleider. Hij kwam even luisteren en zei na een kwartier;"Hé guys, you're doing a great job!" was z'n opmerking toen hij de audiowagen verliet. Een hele bescheiden en schuchtere man. Ik denk er nog steeds aan als dit lied hoor en zie................. 27 maart 20205 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.