Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Digibeet vraagje en muziek vraagje

Featured Replies

Geplaatst

Alvast mijn excuus als ik dit in het verkeerde topic vraag.

Ik ben jaren niet geweest en moet even de weg vinden om

straks veel met jullie te kunnen delen.

Waar kan ik geluidsbestanden het beste uploaden om die hier via een link te delen?

En als ik een muziekstuk zoek wat Shazam niet herkent, 

mag ik dat hier ook delen, en zo ja... waar?

Bedankt voor de hulp,

groetjes,

Frits

• 4 weeks later...
Geplaatst

Schijnt dat niemand zich geroepen voelt... 

Ik deel zelf graag audiobestanden via Mediafire of Hightail. Hier op de site is Pixeldra nogal geliefd, maar dat is vergeven van de malware en andere troep, is mijn ervaring. 

En we zijn hier dol op de vraag 'wie weet welke muziek dit is'. Vooral als het met radio te maken heeft, en Shazam het niet kent. Dus laat je niet afschrikken door de stilte sinds je vraag op 10 april. 

Geplaatst
8 uur geleden zei RobKi:

Hier op de site is Pixeldra nogal geliefd, maar dat is vergeven van de malware en andere troep, is mijn ervaring. 

Rob, de reden dat ik ben over gestapt op Pixeldrain zit het het in feit dat dit er juist niet in zit. Lees de reactie van de maker van Pixeldrain in de helpsectie, link zie je hieronder.

Ik zie dat ik deze vraag door de drukte heb gemist. Pixeldrain is een goed alternatief. Kan grote bestanden aan en links blijven zeker een paar maanden actief. Daarnaast Fornax voor hier een de knop 'Copy BBCode to clipboard toegevoegd' die het mogelijk maakt om na uploaden direct de link(s) hier aan te bieden.

2065422076_DeepinSchermafdruk_Gebiedselecteren_20200509070511.png.7fb380ef2d6f4c6c6c1f749cf37479db.png

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.