Spring naar bijdragen

Digibeet vraagje en muziek vraagje


Poppelepee

Aanbevolen berichten

Alvast mijn excuus als ik dit in het verkeerde topic vraag.

Ik ben jaren niet geweest en moet even de weg vinden om

straks veel met jullie te kunnen delen.

 

Waar kan ik geluidsbestanden het beste uploaden om die hier via een link te delen?

En als ik een muziekstuk zoek wat Shazam niet herkent, 

mag ik dat hier ook delen, en zo ja... waar?

 

Bedankt voor de hulp,

groetjes,

Frits

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Schijnt dat niemand zich geroepen voelt... 

Ik deel zelf graag audiobestanden via Mediafire of Hightail. Hier op de site is Pixeldra nogal geliefd, maar dat is vergeven van de malware en andere troep, is mijn ervaring. 

En we zijn hier dol op de vraag 'wie weet welke muziek dit is'. Vooral als het met radio te maken heeft, en Shazam het niet kent. Dus laat je niet afschrikken door de stilte sinds je vraag op 10 april. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei RobKi:

Hier op de site is Pixeldra nogal geliefd, maar dat is vergeven van de malware en andere troep, is mijn ervaring. 

 

Rob, de reden dat ik ben over gestapt op Pixeldrain zit het het in feit dat dit er juist niet in zit. Lees de reactie van de maker van Pixeldrain in de helpsectie, link zie je hieronder.

Ik zie dat ik deze vraag door de drukte heb gemist. Pixeldrain is een goed alternatief. Kan grote bestanden aan en links blijven zeker een paar maanden actief. Daarnaast Fornax voor hier een de knop 'Copy BBCode to clipboard toegevoegd' die het mogelijk maakt om na uploaden direct de link(s) hier aan te bieden.

 

2065422076_DeepinSchermafdruk_Gebiedselecteren_20200509070511.png.7fb380ef2d6f4c6c6c1f749cf37479db.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.