Spring naar bijdragen

28-04-1985 - Vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Hans Hendriks:

Caroline-19850428-1851-1919-DaveRichards
- moet zijn 27 april 1985 en door Jan-Fré gisteren aangeboden.

 

Dat ben ik niet met je eens deze keer Hans. Deze opname heb ik zelf gemaakt destijds. Dave Richards moet wel Chris Pearson zijn.

Toen de Mi Amigo was gezonken heb ik met mezelf afgesproken dat als er nog ooit weer een zeezender zou komen ik er elke dag iets van zou opnemen. Dat is me gelukt tot de vakantie in 1986.

Ik heb het even nagezocht, maar de week van 27 april tot en met 3 mei was ik niet thuis in Groningen en heb een timer ingeschakeld om dagelijks wat op te nemen. Niet te lang, want anders paste het niet op de tape. Dus had ik van al die dagen opnamen van hetzelfde tijdstip. Maar dus wel verschillende opnamen. Vergelijk het begin van dit half uurtje maar met het eind van de langere Chris Pearson opname.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jan-Fre:

 

Dat ben ik niet met je eens deze keer Hans. Deze opname heb ik zelf gemaakt destijds. Dave Richards moet wel Chris Pearson zijn.

Toen de Mi Amigo was gezonken heb ik met mezelf afgesproken dat als er nog ooit weer een zeezender zou komen ik er elke dag iets van zou opnemen. Dat is me gelukt tot de vakantie in 1986.

Ik heb het even nagezocht, maar de week van 27 april tot en met 3 mei was ik niet thuis in Groningen en heb een timer ingeschakeld om dagelijks wat op te nemen. Niet te lang, want anders paste het niet op de tape. Dus had ik van al die dagen opnamen van hetzelfde tijdstip. Maar dus wel verschillende opnamen. Vergelijk het begin van dit half uurtje maar met het eind van de langere Chris Pearson opname.

 

Ik heb de opnamen vanavond nog eens beluisterd Jan-Fré en je hebt gelijk. Terecht!

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.