Geplaatst 25 mei 20205 jr. Hallo, Voor mijn eigen jingle verzameling ben ik momenteel nu op zoek naar de bekende 'schijven' (aka Hittip) jingles. Het gaat met name om de jingles die in de jaren '90 tot nu op de radio zenders te horen zijn geweest, zoals de Radio 2 Paradeplaat / 3FM Megahit / Dance Smash etc. De schijven uit het zeezender tijdperk (Alarmschijf, Troetelschijf, TROS Paradeplaat etc.) ken ik al, ik zoek specifiek die hittips van omstreeks Jaren '90 tot nu. Bij voorbaat alvast hartelijk bedankt.
Geplaatst 25 mei 20205 jr. Hierbij een aantal schijven die ik snel voor je kon vinden: radio 2 paradeplaat, radio 3 alarmschijf, Radio 538 Dancesmash, 3FM Megahit. https://www.mediafire.com/file/oitkbgpaeyz2vl8/Schijven_jaren_90.zip/file Veel plezier er mee! Groet, Guido
Geplaatst 25 mei 20205 jr. Auteur Hartelijk bedankt voor de jingles, een waardevolle aanvulling voor mijn verzameling.
Geplaatst 28 mei 20205 jr. HOI GUIDO reuze bedankt voor deze mooie schijven je maakt mij hier heel blij mee groetjes romy
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.