Geplaatst 28 juli 20205 jr. https://pixeldrain.com/u/aJ15x9Kb Kerstprogramma met al de medewerkers deel 17-18u
Geplaatst 29 juli 20205 jr. Auteur 6 uur geleden zei martinja: Bedankt - ik bewaar 'm voor de kerstperiode dit is een gerestaureerd programma, bij het digitaal omzetten van de studiocassette kreeg ik 22 losse stukjes. Er komen nog andere gerestaureerde programma's van Andromeda, ook met de Tom Tom Club.
Geplaatst 30 juli 20205 jr. 17 uur geleden zei bert ree: dit is een gerestaureerd programma, bij het digitaal omzetten van de studiocassette kreeg ik 22 losse stukjes. Er komen nog andere gerestaureerde programma's van Andromeda, ook met de Tom Tom Club. heb je ook nog wat van het programma wijkstoring wat op andromeda werdt uitgezonden?
Geplaatst 30 juli 20205 jr. Auteur 9 uur geleden zei andre ph5c: heb je ook nog wat van het programma wijkstoring wat op andromeda werdt uitgezonden? ben diverse mediaprogramma's met Henk VD Wijk op Andromeda ook aan het restaureren, die komen ook nog aan de beurt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.