Geplaatst 14 november 20205 jr. Zondag van 12.00 tot 12.45 uur bij www.radio558.tk worden er AudioMagazines uitgezonden, nu MiAmigo/Caroline. Wat vind je ervan?
Geplaatst 15 november 20205 jr. Leuk, Piet! Ik heb ze destijds nog op cassette gekocht bij SMC. Volgens mij heb ik ze allemaal nog!
Geplaatst 15 november 20205 jr. Alle Audio Magazines heb ik toentertijd van je gekocht. Wat een werk heb je daaraan gehad! Dank daarvoor want het heeft mij veel luisterplezier gegeven en mooie herinneringen. Ik werk nu (wegens de corona-maatregelen) voornamelijk thuis en heb opnieuw naar al je cassettes kunnen luisteren tijdens mijn werktijd. Voor mij dus geen muziek terwijl ik werk... maar prachtige zeezender-fragmenten. Piet nogmaals dank dat je dit alles hebt opgenomen en gedeeld. Maar zeker niet te vergeten alle zeezenders-medewerkers, bedankt voor vele unieke jaren muziek vanaf zee, want zonder jullie hadden wij nu niet zulke prachtige herinneringen. Bert Prinsen 15 november 20205 jr. bewerkt door DirkDelete
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.