Geplaatst 5 maart 20214 jr. Dag forumvrienden, Bij het beluisteren van een oude uitzending onlangs kwam ik een nummer tegen wat nogal blijft hangen in mijn hoofd. Spotify en andere plekken afgezocht, maar kan hem nergens vinden, helaas. Youtube heeft hem wel, maar ja. Die kwaliteit is natuurlijk niet echt best. Dus probeer ik het maar. Een van jullie heeft dit vast ergens liggen. Boogie Box High - Gave it all away Boogie Box High is bandje van de neef van George Michael, die vervolgens zijn neef ook weer vrolijk laat meezingen. En dit vrolijke plaatje is dus echt nergens te vinden. Dank alvast.
Geplaatst 5 maart 20214 jr. De LP heet ''Outrageous'' (1989) en de link Rrrricky? Kijk maar in je PM!! Omni
Geplaatst 5 maart 20214 jr. Auteur Superrrrr!!! Dank je wel. Maar heeft iemand ook de single versie ook beschikbaar? Want deze LP versie is helaas iets anders. Ik hou me aanbevolen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.