Geplaatst 16 mei 20215 jr. Radio Caroline Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Vanaf vandaag neem ik deze rubriek enige tijd voor Vincent waar. Aanvullingen zijn zoals altijd welkom. Nieuw is vanaf nu; regelmatig een fragment uit het Monique Dagboek. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 mei 20215 jr. 10 uur geleden zei Martin1968: Radio Caroline Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Vanaf vandaag neem ik deze rubriek enige tijd voor Vincent waar. Aanvullingen zijn zoals altijd welkom. Nieuw is vanaf nu; regelmatig een fragment uit het Monique Dagboek. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Succes Martin. Het is je wel toevertrouwd. Gerard 17 mei 20215 jr. bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 17 mei 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 mei 20215 jr. Auteur 4 uur geleden zei Jan-Fre: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Dank je, Jan-Fré!
Geplaatst 17 mei 20215 jr. 19 uur geleden zei Martin1968: Vanaf vandaag neem ik deze rubriek enige tijd voor Vincent waar. Oei, dat vraagt om een snelle toelichting om 'roddels' te voorkomen. Communicatie 'in deze' is essentieel. Groet Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.